Ostutingimused

Veebipoe njom.ee (edaspidi Veebipood) omanik on njom FOODS OÜ (registrikood 14123858), asukohaga Soku tee 28, Uuesalu küla Rae vald Harjumaa 75331.

Müügitingimuste kehtivus

Müügitingimused kehtivad njom.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja njom FOODS OÜ (edaspidi Veebipood njom.ee) vahel kaupade ja teenuste ostmisel. 

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad njom.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Njom FOODS OÜ on käibemaksukohuslane (KMKR EE101912437) ning kõik hinnad kodulehel on koos käibemaksuga. 

Hinnale lisandub juurde kauba kättetoimetamise tasu.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub Tarbija asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Veebipood njom.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel njom.ee.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud toode/tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus eurodes, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Pangalinke pakub Maksekeskus AS.

njom FOODS OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, meie edastame maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadab Veebipood ainult Eesti piires. Tarnet teostab Itella Estonia OÜ.

Kauba saatmiskulud kannab Tarbija ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Saadetised jõuavad üldjuhul Tarbija määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. 

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 25 kalendripäeva jooksul.

Tagastamisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul. Taganemisavalduse tüüpvormi leiate siit - Taganemisavaldus.

Taganemisõigus kehtib ainul eraisikule.  

Tagastamisele kuuluva toote seisukorra halvenemisel vastutab klient toote kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest juhul, kui ta on toodet kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peab klient käsitsema ja kasutama toodet üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

Kauba tagastamiseks tuleb saata e-posti info@njom.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. 

Kiri peab sisaldama järgnevat infot:

TELLIMUSE ANDMED Kliendi nimi: E-post: Telefon: Tellimuse arve number: Tellimuse kuupäev:
TOOTE ANDMED JA TAGANEMISE PÕHJUS: Toote nimetus: Kogus: Taganemise põhjus:

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise kord

Veebipood njom.ee vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.

Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.

Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@njom.ee 

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Tarbijale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood Tarbijale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab Tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja teel aadressile info@njom.ee 

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.